Medlemmer uden båd
Johnny Riber Larsen

27.09.2014
  12:28

Når der i vedtægterne skal stå om medlemmer uden båd, synes jeg det er vigtigt at vi fastholder det maritime. Dvs. man kan ikke blot kan melde sig ind i  Bådelauget fordi man vil være medlem af en selskabelig forening. Der er andre muligheder for det i byen.

Ændringen angår ? MEDLEMSKAB

Det kan f.eks lyde således:

1.    Som medlem kan bestyrelsen optage
         a. enhver, som har båd.
         b. enhver som ønsker at være gast, uden selv at eje en båd.

Der er mange underliggende dagsordener her. F.eks. det med at nogle blot melder sig ind for at få adgang til at låne klubhuset. Men det løser vi ikke i vedtægterne.

Uanset, så synes jeg at indmeldelsesblanketten skal indeholde et felt, hvor man giver tilladelse til at man optages på en "gasteliste".

Johnny Riber Larsen

29.09.2014
  22:06
På bestyrelsesmødet d. 29. september blev det præciseret at gastemedlemmer skal have tilknytning til en skipper, der er medlem af bådelauget.

Jørgen, Carsten og Johnny arbejder videre med forslaget, herunder motivering, der kan anvendes i forbindelse med generalforsamlingen marts 2015.

Har du synspunkter på det med at være medlem uden at have en båd, så giv lyd
/Johnny