hjemmesiden
Vagn Ekstrøm Larsen

22.06.2015
  12:08
Jeg synes, at hjemmesiden trænger til en gennemgang og opdatering. Jeg mangler f. eks. en mailadresse til lauget, som jeg ville have brugt til denne forespørgsel, men ikke kunne finde. Derfor skriver jeg her.

M.h.t. udlån af klubhuset, så har jeg flere gange oplevet, at udlån/arrangementer ikke er på kalenderen, så huset ikke kan udlånes, selv om det står som ledigt. Senest er der ikke markeret, at der er arrangement Sct. Hans aften. Det kunne der jo godt stå. Og så er jubilæet lørdag markeret i kalenderen som 20-års jubilæum, selv om det var 25 år.

Endelig så ser det ud til, at linket til alle bådene er forsvundet. Jeg kan ihvertfald ikke finde det.

Vagn Ekstrøm Larsen,
medlem 210.
Johnny Riber Larsen

25.08.2015
  15:06
Det er fint at du bruger Forum. Det er bare ikke så fint, at der går så lang tid inden vi i bestyrelsen ser, at der er et nyt indlæg. Det må du undskylde.

Vedr. hjemmesiden, så er den fine hjemmeside vi havde, med link til bådene og nem mulighed for medlemmerne til at opdatere, desværre ikke længere tilgængelig. Den blev startet for mere end 10 år siden og teknikken kunne ikke længere følge med.
Den hjemmeside klubben har nu er en meget enkel udgave af det administrationsmodul, som ellers mest er tænkt som administrationshjælp. Info-udvalget arbejder, sammen med dygtige medlemmer,  på en ny hjemmeside. Arbejdet er endnu ikke så langt, så vi tør sige noget om, hvornår den er i luften.
Mht. til kalenderen, så kan der være en lille forsinkelse i opdateringen. Men de ting du peger på er nogle fejl. Fint at du gør opmærksom på dem. Tak for det.

Nogle af bestyrelsesmedlemmerne oplyser mailadresser under menupunktet om bestyrelsen. Det bør vi naturligvis alle sammen gøre.

Sejlerhilsen
Johnny Riber Larsen